Co nam daje regularna aktywność fizyczna?

Regularna aktywność fizyczna nie tylko poprawia nasz wygląd i sprawność. Niestety w czasach w jakich żyjemy ludzie wymigują się od ćwiczeń tłumacząc się, że nie mają na to czasu bo praca, dom, dzieci i milion innych powodów.

Nie raz nie ma się siły, szuka się wymówki. Okej można zrobić sobie chwilową przerwę ale nie za długo bo potem nie będzie się nam chciało wrócić do regularnych ćwiczeń. Jak najłatwiej przyzwyczaić się do ćwiczeń? Najlepiej znaleźć kogoś, kto razem z Tobą będzie uprawiał sport, druga osoba jest bardzo motywującym argumentem. Zapisanie się na siłownie ze znajomym, pójście na basen czy aerobik jest świetną sprawą. Dlaczego druga osoba motywuje? Po pierwsze umówiłeś się i nie chcesz jej zawieść więc przychodzisz. Po drugie nawet ćwiczenie to dobra okazja do spotkania się z kumplem. 

W domu też możesz ćwiczyć, musisz mieć tylko minimalne chęci. Chwila ćwiczeń odciągnie Cię od problemów i da chwilę relaksu. Dodatkowym motywatorem jest chwalenie się drugiej osobie, że się coś robi. Pisz codziennie przyjaciółce, że ćwiczyłaś, zobaczysz jak chętnie będziesz ćwiczyła każdego dnia a jeszcze ją w to wciągniesz 😀 Samo wyjście na godzinę na basen może być świetnym odprężeniem po ciężkim dniu.
Dzięki ćwiczeniom nasz organizm zwiększa odporność na choroby. Zwiększa się też nasza siła zarówno fizyczna jak i psychiczna, dlatego w cięższych dniach będziemy radzili sobie o wiele lepiej od tych, którzy nie ćwiczą.
Dzięki treningom poprawi się też funkcjonowanie naszego mózgu. Ćwiczenia pomagają nam w lepszym śnie, łatwiej się nam zasypia i wcześniej wstajemy, poprawia się nam również humor.
Jakie ja najbardziej lubię aktywności fizyczne?
-basen
– łyżwy
– rolki
– narty
– aerobik
Pamiętaj, że każda aktywność fizyczna jest lepsza od siedzenia na kanapie!

 

3 thoughts on “Co nam daje regularna aktywność fizyczna?”

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>